Klantenservice - Banden Service Wezep

veilig betalen met iDeal
Banden Service Wezep

Klantenservice

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen aan BandenService Wezep. Zit het antwoord op uw vraag er niet bij dan horen wij dat graag van u.

Bestellen vanuit buitenland?
Wij verzenden naar alle EU landen, de transportkosten worden direct verrekend in het winkelmandje.

Bestelling gedaan, en dan?
U krijgt binnen enkele minuten via het opgegeven email adres de bevestiging van uw bestelling met een ordernummer. Indien u heeft gekozen voor vooruitbetaling zullen wij uw order verwerken, zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen. Wanneer u heeft gekozen voor rembourszending dan wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt.

Welke vervoerder zorgt er voor de bestelling?
BandenService Wezep werkt samen met diverse koeriersdiensten.

Ik wil graag dat de artikelen op een van te voren afsproken tijdstip worden afgeleverd. Is dat mogelijk?
BandenService Wezep heeft geen invloed op de bezorgtijden wanneer een pakketje afgeleverd wordt.
TIP: Hang bij twijfel een briefje op de deur dat het pakket bij de buren afgegeven kan worden, of vermeldt een telefoonnummer.

Ik was niet thuis toen jullie wilde bezorgen, wat nu?
Eerst wordt gekeken of het pakket bij de buren afgeleverd kan worden. Is dat niet mogelijk dan wordt het pakket meegenomen. U ontvangt altijd een briefje van de chauffeur. Het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden. U ontvangt opnieuw bericht als we niemand thuis treffen. Vervolgens heeft u nog 5 dagen de mogelijkheid om het pakket van het dichtsbijzijnde depot af te halen. Hierna wordt het pakket teruggestuurd naar BandenService Wezep, BandenService Wezep heeft het recht om de gemaakte kosten op u te verhalen.

Nog steeds vragen?
Wij zijn telefonisch bereikbaar op 038 375 9277